LANDI RENZO EVO OBD

Descriere generală

Sistemul GPL (instalația GPL auto) Landi Renzo EVO OBD are ca puncte forte fiabilitatea şi precizia autocalibrării menținând astfel potențialul motorizării realizat de producătorul de autovehicule.
Dimensiunea compactă, a componentelor face instalaţia GPL auto (sistemul GPL) Landi Renzo EVO OBD potrivită pentru majoritatea ve-hiculelor ce beneficiază de un sistem de injecţie multipunct. Este proiectat pentru autovehicule cu motorizări de până la 6 cilindri, normal aspirate sau turbo.  Instalaţia GPL auto Landi Renzo EVO OBD este compatibilă cu norma de poluare (Euro 6).
Sistemul GPL (instalația GPL auto) Landi Renzo EVO OBD este pusă la dispoziția clienților prin două variante constructive:
1. Landi Renzo EVO OBD – pentru motorizări de 2, 3 sau 4 cilindri;
2. Landi Renzo EVO OBD – pentru motorizări de 5 sau 6 cilindri.

landirenzo evo obd

De ce să-l alegi

Protocol de comunicare OBD II (corectori, gestionare erori, adaptivitate în funcție de carburant și sarcina motorului);

Gestionare individuală pentru cele două electrovalve de siguranță;

Proiectată pentru a fi foarte simplu de folosit, cu interfață intuitivă;

Dispune de o funcție de autocalibrare foarte eficientă;

Este compatibilă cu normele de poluare Euro 6, Euro5, Euro 4, Euro 3, Euro 2;

Se montează foarte ușor;

Suportă o gamă de reductoare diversă, în funcție de puterea motorului;

Face o diagnoză a sistemului de alimentare cu carburant;

Este compatibilă cu majoritatea autovehiculelor ce beneficiază de injecție multipunct.

Descriere componente

A.1

A.1. Centrala GPL Landi Renzo EVO OBD (2,3 sau 4 cilindri) este asamblată într-o carcasa de tehnopolimer si beneficiază de rezistență ridicată la umiditate și praf potrivit standardului IP54. Centrala poate fi descrisă de instalarea uşoară, fiabilitate şi costuri reduse. Aceasta beneficiază de o conexiune OBD II realizând integrarea instalației GPL în rețeaua de calculatoare a autovehiculului.

A.2

A.2. Centrala GPL Landi Renzo EVO OBD (5 sau 6 cilindri) asamblată într-o carcasă metalică și beneficiază de rezistență ridicată la praf, temperaturi înalte și apă potrivit standardului IP6K9K. Aceasta permite controlul amănunţit asupra sistemului de injecție de benzină prin intermediul conexiunii OBD II.

B

B. Rampa de injectoare GPL EVO realizată prin procedee de injecție cu material din tehnopolimer combină caracteristicile tehnice ale injectoarelor de ultimă generaţie cu o rezistență bună la impurităţile din GPL.

C

C. Reductorul GPL este un reductor de tipul monotreaptă, compensat vacumatic, ce beneficiază de schimbător de căldura lichid de răcire-GPL.

D

D. Comutatorul GPL permite vizualizarea şi selectarea carburantului pe care doriţi să-l utilizaţi. De asemenea acesta permite vizualizarea nivelului de carburant GPL din rezervor prin intermediul celor 5 leduri din partea superioară. Comutatorul GPL dispune de un dispozitiv acustic, care atenţionează utilizatorul cu privire la trecerea pe benzină pentru joasă presiune (la terminarea carburantului) sau la trecerea pe benzină în urma apariției unei erori (funcție de diagnoză).

E

E. Multivalva GPL – permite stocarea carburantului în rezervorul GPL, menține sub control presiunea carburatului GPL fiind un element de siguranță al instalației GPL auto și asigură alimentarea cu carburant GPL a componentelor din compartimentul motor prin intermediul conductelor de înaltă presiune la îndeplinirea condițiilor optime de uti-lizare a carburantului alternativ GPL.
A.1.Centrala GPL Landi Renzo EVO OBD (2, 3 sau 4 cilindri)
A.2. Centrala GPL Landi Renzo EVO OBD (5 sau 6 cilindri)

– echipare monobloc 4 cilindri, 3 cilindri, 2 cilindri;
– injector de tip normal închis;

– temperatură de funcționare între -20°C…+120°C;

B. Rampa de injectoare GPL EVO

– timp de deschidere 2,45ms;
– timp de închidere1,9ms;
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67

– presiune de lucru între 0.5 -4.5 bar;
– durata de viața 300 milioane de cicluri (determinare de laborator);

– presiune de test 10bar (147PSI);

– poate echipa motorizări aspirate sau turbo până la 110kW (reductor LI02 ) sau până la 210kW (reductor LI10 );

– este echipat cu o supapa de suprapresiune (3.5 bar, 5.5bar);

C. Reductorul GPL

– debitul nominal de funcționare este între 30 – 40 kg/h (în funcție de versiune);

– temperatură de lucru între -20°C…+120°C

 

– prezintă omologare conform Regulamentului European 6

– integrează 5 supape de control al rezervorului:

a. supapă unisens de alimentare cu car-burant GPL;
b. supapă de suprapresiune;
c. supapă de limitarea alimentării la 80% din volumul total al rezervorului;
d. supapă mecanică de blocare a alimentării reductorului cu carburant;
e. supapă comandată electric – electrovalvă – de către centrala GPL)

D. Multivalva GPL

– include un senzor de nivel de carburant GPL (identificarea nivelului de carburant direct pe rezervor);

– prezintă omologare conform Regulamentului European 67

E. FURTUNURI

– racordurile flexibile produse de Parker ITR, Maflow pentru conectarea componentelor GPL din compartimentul motor;

– de tipul Autogas ECE67 (Parker ITR) sau Maflow (LPG-CNG LP) prezintă omologări confrom Regulamentului European 67

F. Conducte de înaltă presiune

– conducte de înaltă presiune din cupru produse de Zetaesse, Zamka-bel;

– conducte de înaltă presiune cu o grosime de 1mm acoperite cu o protecție din policlorura de vinil (PVC)

branduri de top

Soluții avansate de conversie GPL

Proeco™ Gas Systems îți oferă o gamă largă de instalații GPL de la producători de top, adaptate nevoilor tale specifice.

EVO

Landi Renzo EVO este una dintre cele mai bine vândute instalaţii GPL din portofoliul producătorului Landi Renzo.



EVO OBD

Landi Renzo EVO OBD are ca puncte forte fiabilitatea şi precizia autocalibrării menținând astfel potențialul motorizării realizat de producătorul de autovehicule.


OMEGAS 3.0

Landi Renzo Omegas 3.0 reprezintă soluția furnizată de producătorul italian Landi Renzo pentru echiparea motorizărilor de 5, 6 sau 8 cilindri ce beneficiază de injecție multipunct.


OMEGAS 4.0

Landi Renzo Omegas 4.0 reprezintă soluția furnizată de producătorul italian Landi Renzo pentru echiparea motorizărilor de 5, 6 sau 8 cilindri ce beneficiază de injecție multipunct.

OMEGAS DIRECT

Landi Renzo Omegas Direct a fost conceput luând în considerare particularitățile motoarelor cu injecție directă.

DREAM ON SYSTEM

Instalaţiile GPL auto DREAM ON au fost dezvoltate de către producătorul OMVL pentru a putea echipa motoare cu ardere internă ce beneficiază de la 3 până la 8 cilindri.

DREAMOTION

Instalaţiile GPL Dreamotion sunt dedicatăe motoarelor cu ardere internă ce beneficiază de o injecţie directă de benzină (TSI, TFSI, GDI, TCe).


DREAM DI 2.0

Instalaţia GPL Dream DI 2.0 este dedicată motoarelor cu ardere internă ce beneficiază de o injecţie directă de benzină (TSI, TFSI, GDI, TCe)


În prezent deţinem licenţe şi certificate de conformitate pentru montarea sistemelor GPL la autovehicule EURO2, EURO3, EURO4, EURO5 și EURO6 cu putere între 30KW şi 408 KW
Date companie
Copyright © 2024 S.C. PROECO GAS SYSTEMS S.R.L, All rights reserved. Powered by Addera Digital